باربری در پونک ، اتوبار در پونک

باربری پونک ، اتوبار پونک : ارسال سرویس باربری مجهز و خدمات باربری بصورت 24 ساعته

باربری در پونک ، اتوبار در پونک

باربری پونک ، اتوبار پونک : ارسال سرویس باربری مجهز و خدمات باربری بصورت 24 ساعته

بیمه باربری چیست؟

چه خسارت هایی ممکن است در حین جابه جایی رخ بدهد ؟

در صورت بروز هرگونه حادثه ای زیان آوری در هنگام اسباب کشی ، که به کالا و لوازم شما خسارت وارد کند ، شرکت باربری موظف است کلیه خسارت های وارد شده و یا درصدی از خسارت ها را به شما پرداخت کند و همه این مراحل بستگی به این دارد که شما قرارداد بیمه کالا را بسته باشید و کاملا برایتان شفاف شده باشد که هزینه خسارت به صورت کامل و یا به صورت درصدی پرداخت خواهد شد. در صورتی که حادثه ای رخ دهد، شما به عنوان شخص بیمه شده باید بیمه گذار را از این واقعیت در سریع ترین زمان ممکن و به نحوی که در قرارداد بیمه ای مشخص شده است، باخیر کنید.به دنبال اطلاعیه های شرکت باربری و بیمه حمل کالا مبنی بر اینکه هزینه های بیمه ، باید دقیق قبل از شروع جابه جایی محاسبه شوند ، ما به عنوان یک مشاوره با تجربه در زمینه باربری و بیمه نامه های حمل لوازم منزل ، فکر می کنیم که نگاه دقیق تر به بیمه حمل و نقل و اطلاعات داشتن از قوانین و تبصره ها و نحوه پرداخت آنها میتواند برای شما کمک شایانی باشد.

بیمه باربری چیست ؟

به طور کلی و به صورتی که قوانین بیمه نامه ها را مشخص میکند ، تمام مشتریانی که خواهان استفاده از خدمات بیمه باربری هستند، باید حداقل میزان هزینه ها را در ابتدا پرداخت کنند. با این حال، مسئولیت حمل و نقل کالا پوشش بسیار محدودی دارد و هر چیزی از بلایای طبیعی تا تصادفات خودرو و یا حتی اعمال جنگ می تواند به کالا و بار شما آسیب برساند. بنابراین به عنوان یک مشتری که قصد اسباب کشی دارد، می توانید از شرکت حمل و نقل کالا برای محافظت از اثاثیه خود از در برابر از دست دادن، آسیب یا سرقت استفاده کنید.  

انواع بیمه باربری

بیمه باربری می تواند برای حمل و نقل بین المللی و همچنین داخلی  جدا تعریف بشود. در عین حال، به دلیل ماهیت متفاوتی که این بیمه ها دارند، نیاز هست که اطلاعاتی در موردشان را برای شما نشر بدهیم.

بیمه حمل و نقل زمینی: این بیمه،  تمام حمل و نقل و جابه جایی هایی زمینی را که با خاور ، کامیون و سایر وسایل نقلیه باربری انجام میشود را پوشش می دهد. زمینه های مختلفی که بیمه کالا آنها را پوشش میدهد،عبارتند از سرقت، آسیب های جاده ای و سایر خطرات مرتبط. این نوع بیمه در مسیر هایی که در داخل یک کشور هستند اعمال میشود . مثلا اگر قصد اسباب کشی در غرب تهران را دارید میتواند از اتوبار مورد نظر خود بخواهید که این بیمه را برای شما در نظر بگیرند/.

بیمه حمل و نقل دریایی: این بیمه حمل و نقل در مسیر های آبی و دریایی کاربرد دارد و معمولا برای حمل بارهای زیاد استفاده میشود. این نوع بیمه باتوجه خشک بودن مناطق ایران خیلی کم استفاده میشود و در محدوده فعالیت های یک شرکت باربری که در زمینه اسباب کشی و بسته بندی فعالیت میکند ،قرار نمیگیرد.

بیمه و حمل نقل هوایی : این نوع بیمه باربری هم ، همانطور که از اسمش پیداست برای مسیر های هوایی که با هواپیما طی میشود تعریف میشود . جا به جایی برای اسباب کشی در ایران خیلی خیلی کم پیش میاد که با هواپیما صورت بگیرد و بیشتر مردم ترجیح میدهد از ماشین و کامیون برای حمل اثاثیه خود استفاده کنند . حتی اگر قصد نقل مکان به شهر یا استان دیگری داشته باشند.

مزایای استفاده از بیمه باربری

حمل و نقل و جابه جایی میتواند در مسیر های مختلف اتفاق می افتد ، مسیر هوایی ، مسیر دریایی ، مسیر زمینی . هر کدام از این مسیر ها خطراتو ریسک هایی دارند و نوع بیمه ای که برای کالای خود در نظر میگیرد نیز بر اساس مسیر متفاوت هست ، در مجموع در هر مسیری هم که باشید و قصد جابه جایی داشته باشید ، استفاده کردن از خدمات بیمه باربری به مراتب مزایایی زیادی خواهد داشت.

خسارت هایی که به بیمه باربری احتیاج دارند

شاید این سوال برای شما هم پیش بیایید که یک اسباب کشی چه ریسک و خطراتی میتواند داشته باشد ، و این خطرات چگونه باعث ایجاد زیان و خسارت میشوند ؟

حتی اگر شما بسته بندی اصولی برای لوازم خود داشته باشید و یا از نیروی متخصص بسته بندی هم استفاده کرده باشید. باز هم ممکن اتفاقات پیش بینی نشده ای پیش بیاید که شما را با ضرر روبه رو کند.

خسارت های کلی به شرح زیر هستند :

  • آسیب های ناشی از بسته بندی نامناسب
  • آلودگی هوا و رانندگی خطرناک
  • رها شدن بار در حین جابه جایی
  • پلیس راه و گمرگ
  • کارگر باربری غیر حرفه ای