باربری در پونک ، اتوبار در پونک

باربری پونک ، اتوبار پونک : ارسال سرویس باربری مجهز و خدمات باربری بصورت 24 ساعته

باربری در پونک ، اتوبار در پونک

باربری پونک ، اتوبار پونک : ارسال سرویس باربری مجهز و خدمات باربری بصورت 24 ساعته

اقدامات قبل از باربری

چه اقداماتی قبل از باربری مورد نیاز است؟

اگر قصد اسباب کشی را دارید و یا به زودی به منزل جدید خود می‌روید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید. 

  وقتی تصمیم به جابه‌جایی می‌گیرید باید بدانید که چه اقداماتی را انجام دهید. برای موفقیت در انجام هر کاری نیاز به دانش و آگاهی دارید. 

لازمه موفقیت در هر کاری برنامه ریزی است. با برنامه ریزی و تهیه لیستی از کارهایی که باید انجام شوند می‌توانید یک اسباب کشی خوب را تجربه کنید. در ابتدا بهتر است لوازمی که برای بسته بندی اثاثیه خود نیاز دارید را تهیه کنید. از چسب و قیچی گرفته تا انواع عایق‌ها و جعبه ‌ها در اندازه های مختلف برای بسته بندی کردن لوازم خانه خود، همه را آماده کنید. سپس کم کم لوازم خود را بسته بندی کنید و در گوشه‌ای از خانه خود قرار دهید تا در روز اسباب کشی بتوانید آنها را به راحتی و با سرعت انتقال دهید. در بسته بندی منظم باشید و وسایل مرتبط به هم را در یک جعبه قرار دهید. به طور مثال لوازم مربوط به آشپزخانه را مجزا از لوازم اتاق خواب بسته بندی کنید و در مرحله بعد لوازم آشپزخانه را به دو دسته شکستنی‌ها و لوازم غیر شکستنی تفکیک کنید. لوازم شکستنی را در جعبه‌ای مجزا از بقیه لوازم بسته بندی کنید و روی تمام جعبه ها محتویات داخل آنها را به وسیله ماژیک یادداشت کنید. این کار باعث می‌شود که روز اسباب کشی سردرگم نشوید و بدانید که چه وسیله‌ای داخل جعبه گذاشته شده و چگونه باید جعبه را حمل کرد.

قبل از اینکه هر وسیله‌ای را داخل کارتن مخصوص به خود قرار دهید آن را تمیز کنید و از تمیز بودن جعبه ای که میخواهید وسیله را داخل آن قرار دهید اطمینان حاصل کنید تا لوازمتان کثیف نشوند. برای بسته بندی کردن از افراد متبحر در این کار کمک بگیرید. تقسیم وظایف کنید و همه کارها را به تنهایی انجام ندهید. در این صورت از همیاری و همکاری اطرافیان خود لذت می‌برید و اسباب کشی برایتان سخت و دشوار به نظر نمی‌رسد.